Analiza spletne trgovine za mala in srednja podjetja
Potrošniki bodo DELILI slabo izkušnjo kar v 44% primerih
Ne dovolite, da vam slaba uporabniška izkušnja vaše spletne trgovine uničuje prodajo in ugled.
Naroči analizoSte morda tik pred prenovo vaše spletne trgovine IN NE VESTE KJE ZAČETI?
Bi radi izboljšali izgled in uporabniško izkušnjo?
Ali pa samo potrebujete informacije za izboljšave trenutnega stanja?
Prišli ste na pravo mesto!
Skupina naših strokovnjakov opravi analizo vaše spletne trgovine od izgleda do uporabniške izkušnje. Z našo analizo pridobite konkretne smernice za nadaljnji razvoj vaše spletne prodaje.
Naroči analizoIzboljšave v izgledu spletne trgovine in uporabniške izkušnje POVEČAJO prodajo
Nižanje stroškov
Investicija v izboljšave uporabniške izkušnje danes vpliva na znižanje stroškov zaradi slabe izkušnje in pridobivanje novih strank.
Večja kredibilnost
Že manjši popravki v designu lahko korenito vplivajo na kredibilnost vaše spletne prisotnosti v očeh vaših strank.
Optimizacija konverzije
Konverzija je ključna metrika za doseganje poslovnih ciljev. Naši strokovnjaki na podlagi svojih izkušenj svoje predloge usmerjajo v optimizacijo konverzije.
Kaj vsebuje analiza spletne trgovine?
Z analizo spletne trgovine vam pomagamo, da boste imeli jasne smernice za doseganje boljših rezultatov pred prenovo ali izboljšavo vaše spletne trgovine.
IZGLED SPLETNE TRGOVINE
- Tipografija in barvna konsistenca
- Struktura spletne trgovine
- Ustreznost elementov
- Vizualna implementacija vsebine
UPORABNIŠKA IZKUŠNJA
- Uporabniška pot (user journey)
- Ustreznost vsebin
- Prodajna naravnanost
- Hitrost spletne trgovine
Ne izgubljajte strank po nepotrebnem,
ker ne veste kaj bi bilo
potrebno izboljšati.
NAROČITE ANALIZO VAŠEGA SPLETNEGA MESTA
ŽE OD 279€
FAQ
Kako dolgo traja analiza spletne trgovine?
Analiza spletne trgovine običajno traja manj kot 7 delovnih dni.
Kakšne informacije bo vključevala vaša analiza?
Analiza bo vključevala podroben pregled vaše spletne trgovine, ki bo vključevala izgled, uporabniško izkušnjo, strukturo, vsebino in ostale elemente, ki vplivajo na delovanje spletne trgovine. V samo analizo so vključene tudi konkretne smernice za izboljšave in optimizacijo vašega spletnega mesta.
Kako poteka postopek naročila in izvedbe analize?
Postopek naročila analize je enostaven. Ko naročite analizo, vas bo kontaktiral naš strokovnjak s katerim se boste dogovorili za termin na katerem bomo od vas pridobili osnovne informacije, cilje in pričakovanja. Nato naši strokovnjaki opravijo analizo in vam pošljejo poročilo s konkretnimi smernicami in rešitvami.
Ali lahko po analizi po potrebi spremenim oz. izboljšam svojo spletno trgovino?
Da, po prejemu analize boste lahko spremenili in izboljšali svojo spletno trgovino po lastni presoji. Naši strokovnjaki bodo na voljo za pomoč in podporo pri izvedbi izboljšav.
Kaj se zgodi z mojimi podatki, ki jih predam ob naročilu analize?
Vsi podatki, ki jih predate ob naročilu analize, bodo varovani in uporabljeni izključno za izvedbo analize vaše spletne trgovine. Ne bodo se delili z drugimi strankami ali uporabljeni za druge namene.
Ali nam lahko po analizi vi pomagate pri implementaciji popravkov in izboljšav?
Da, v našem timu imamo strokovnjake iz različnih področij, ki so zmožni implementacije vseh izboljšav in popravkov predlaganih v analizi.